بهترین مرکز تعمیر کاتالیزور ال نود

تعمیر کاتالیزور ال نود

تعمیر کاتالیزور ال نود خود را به مستر کاتالیزور بسپارید. مستر کاتالیزور سلامت خودروی ال نود شما را تضمین می­نماید. قیمت و هزینه­های مربوط به تعویض یا تعمیر کاتالیزور ال نود را با یک تماس استعلام بگیرید. مستر کاتالیزور بهترین مرکز تعمیر کاتالیزور L90 در تهران است.

خرید کاتالیزور ال نود

کاتالیزور ال ۹۰

کاتالیزور ال نود قطعه­ای جهت کنترل آلاینده­های موجود در هوای خروجی از خودرو است که از ملزومات خودرو به ویژه در شهرهای بزرگ به شمار می­رود. این قطعه کربن مونوکسید و هیدروکربن­های موجود در گازهای خروجی از موتور را گرفته و به کربن دی اکسید و بخار آب تبدیل می­کند.

جهت خرید کاتالیزور ال نود می­توانید به مراکز بسیاری مراجعه کنید اما اگر به دنبال کاتالیزوری با کیفیت و با طول عمر بالا هستید، پینهاد می­کنیم تا حتما به سراغ مراکزی بروید که در این مورد تخصص و تجربه کافی دارند. در مراکزی که متخصصین بر روی خودروی شما کار می­کنند، بیشتر مراحل به صورت کامپیوتری و دستگاه دیاگ بررسی می­شود.

گاهی افراد نمی­دانند که چه زمانی باید برای خرید کاتالیزور ال نود و تعویض ان اقدام کنند. ما برای راهنمایی شما راه­های شناخت خرابی و اتمام طول عمر کاتالیزور را در زیر آورده­ایم:

  1. مصرف سوخت خودروی شما به صورت ناگهانی بالا رفته است.
  2. شتابگیری خودروی شما کاهش یافته است.
  3. خودروی شما بد استارت خورده و گاهی روشن نمی­شود.
  4. خودروی شما در دور کند و حرکت آهسته لرزش­های زیادی دارد.
  5. چراغ چک پشت آمپر روشن شده و دلیل آن را نمی­دانید.
  6. بوی بدی شبیه به تخم مرغ گندیده به مشام شما می­رسد.

حال لازم می­دانیم تا این نکته را یاد آوری کنیم که کاتالیزور ال نود نیز همانند بسیاری از قطعات این خودرو دارای عمر مفید می­باشد و پس از آن باید قطعه تعویض شود. عمر مفید کاتالیزور طبق تجربه متخصصین ما 80 هزار کیلومتر است اما ممکن است در مقاله­های مختلف تا 100 هزار و 120 هزار نیز نوشته شده باشد.

این مورد بستگی به هوای شهر شما دارد. اگر در کلان شهری مثل تهران زندگی می­کنید، گاهی لازم است حتی در زیر 80 هزار کیلومتر نیز لازم باشد تا کاتالیزور را تعویض کنید. به هر حال درست است که گاهی برخی افراد به این اعداد و ارقام توجهی نمی­کنند و برای تعویض این قطعه اقدام نمی­کنند. اما تاخیر در تعویض کاتالیزور ال نود، باعث وارد شدن فشار به دیگر قسمت­های خودروی شما می­شود.

اگر طول عمر کاتالیزور خودروی شما هنوز تمام نشده است، اما علائم خرابی را مشاهده کردید ممکن است با شستشوی کاتالیزور یا تعمیر آن مشکل شما حل شود. البته تعیین این مورد به عهده متخصصین بوده و تنها در صورت بررسی حضوری می­توانند نظر نهایی را به شما اعلام کنند.

قیمت کاتالیزور ال نود

قیمت کاتالیزور ال نود با توجه به برخی عوامل می­تواند متغیر باشد. به طور کلی هرگز نباید به دنبال ارزانترین لوازم خودرو باشید، زیرا هم طول عمر پایینی داشته و هم از کیفیت پایینی برخوردارند. شاید با خرید کاتالیزوری ارزان تصور کنید که در هزینه­های خود صرفه جویی کرده­اید اما این قطعه زودتر از حالت عادی خراب شده و هزینه­های بیشتری را با خود به همراه دارد.

به لطف اینترنتی شدن روز به روز کسب و کارها، بدون نیاز به حضور در یک فروشگاه و تنها با یک تماس، می­توانید از قیمت­ها با خبر شوید. مستر کاتالیزور نیز برای راحتی حال مشتریان خود، فروشگاه اینترنتی کاتالیزور خودروها مختلف از عمولی تا لوکس را فراهم آورده است. قیمت این قطعه می­تواند با توجه به عوامل زیر متغیر باشد:

  • نوع خودرو
  • شرکت و برند سازنده کاتالیزور
  • جنس و کیفیت قطعه
  • اصل یا تقلبی بودن آن و…

نکته 1: شما در این مجموعه هیچ گونه کاتالیزور تقلبی مشاهده نخواهید کرد و این مورد شامل مراکز بدون سابقه با محصولات ارزان قیمت است.

نکته 2: هر چه خودروی شما گرانتر باشد، طبعا قطعات به کار رفته در خودرو و حتی کاتالیزور آن نیز گرانتر است.

در واقع شما به راحتی و با یک تماس می­توانید قیمت کاتالیزور ال نود را استعلام گرفته و پس از بررسی، خودروی خود را به دست متخصصین کاتالیزور ال نود بسپارید. مجموعه ما این امکان را فراهم کرده تا با مشاهده کاتالیزور خودرو از برندها و کیفیت­های مختلف، قدرت انتخاب بیشتری داشته باشید.

در این مجموعه برای هر خودرویی و با هر برندی یک کاتالیزور وجود دارد. شما متناسب با بودجه خود می­توانید بهترین کاتالیزور را انتخاب کرده و البته از ضمانت ما بهره مند شوید. البته لازم به ذکر است که مشاوره­های مجموعه بزرگ مستر کاتالیزور رایگان می­باشند.

تعمیر کاتالیزور L90

بیشتر افراد به دلیل عدم اگاهی، بلافاصه پس از این که مشکلی در کاتالیزور خودروی آنها اتفاق افتاد، آن را دور انداخته و اقدام به خرید کاتالیزور ال نود دیگری می­کنند. گاهی مشکل کاتالیزور ال نود تنها با شستشو و یا تعمیر حل می­شود و نیازی به هزینه­های بالا نیست.

گاهی دوده­های حاصل از رسوب مواد خروجی از اگزوز، باعث گرفتگی و مسدود شدن سلول­ها و شبکه­های کاتالیزور خودروی ال نود شما می­شوند. در این صورت متخصصین مستر کاتالیزور تنها با شستشوی تخصص به وسیله مواد مخصوص، مشکل شما را با هزینه­ای اندک حل می­کنند.

البته در بعضی موارد نیز مشکل این قطعه ضروری تنها با یک شستشو رفع نشده و نیاز به تعمیر پیدا می­کند. این نکته قابل توجه است که تعمیر کاتالیزور L90 کار هر کسی نبوده و تخصص و تجربه کافی کاربر را می­طلبد. بیشتر تعمیرگاه­های خودرو در سطح کشور و استان، در صورتی که مشکلی را در کاتالیزور خودروی شما تشخیص دهند، آن را تعویض کرده و دور می­اندازند.

به همین دلیل می­توان گفت که مستر کاتالیزور بزرگترین و با تجربه­ترین مرکز تخصصی تعویض و تعمیر کاتالیزور ال نود بوده و با تعمیر این قطعه در خودرو، در هزینه­های شما صرفه جویی می­کند. البته لازم است بدانید که گاهی با تمام شدن طول عمر کاتالیزور و یا وارد شدن آسیب­های جدی به این قطعه، دیگر مشکل با شستشو یا تعمیر حل نشده و باید کاتالیزوری جدید تهیه کنید.

هزینه تعمیر کاتالیزور ال نود

هزینه تعمیر کاتالیزور L90 عدد مشخصی ندارد زیرا می­تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. طبیعتا هر چه تعمیر این قطعه حساس زمان بر بوده و نیاز به تعمیرات بیشتری داشته باشد، هزینه­های نیز افزایش می­یابد. اما به طور کلی این نکته حائز اهمیت است که به طور کلی هزینه تعمیر کاتالیزور L90 از تعویض آن به مراتب کمتر است.

اگر قصد دارید هزینه دقیق تعمیر این قطعه را بدانید، می­توانید به آدرس درج شده در زیر سایت مراجعه نموده و پس از بررسی کاتالیزور خودروی خود از هزینه­ها اطلاع پیدا کنید. اگر قصد دارید به صورت میانگین از هزینه تعمیر ال نود با خبر شوید، با شماره درج شده در سایت تماس حاصل کرده و از مشاوره­­های ایگان مستر کاتالیزور بهره مند شوید.